מאפיינים של אחסון אתרים איכותי

מה מאפיין שירות אחסון אתרים איכותי ומוצלח? זוהי שאלה שמעסיקה כל בעל אתר שמחפש שירות אחסון אתרים. אחרי הכל, מדובר בנושא טכנולוגי, עם מונחים שלא כולם בקיאים בהם (רוחב פס, SSD, אבטחת מידע, דומיינים, מסדי נתונים ועוד). השאלה היא, לפי מה כדאי לבחור אחסון אתרים? האם לחפש את אחסון האתרים הזול ביותר? האם לבדוק אם מדובר באחסון אתרים מאובטח? אולי לפי נפח האחסון? התשובה היא, שאין גורם אחד שהופך אחסון אתרים לבחירה הנכונה עבורכם. יש לבחון את צרכי האתר והעסק (אחסון לאתר קטן לא דומה לאחסון אתר מכירות גדול, למשל), לבדוק מה מציעות חברות האחסון השונות, ולהחליט.

מאפיינים של אחסון אתרים איכותי

  • שירות לקוחות מהיר ויעיל – אפשר לבדוק את הפרמטר הזה עוד בשלב בחינת השוק. שלחו מייל או התקשרו לחברת האחסון. ענו לכם מהר? נתנו לכם תשובות מפורטות וענייניות? הסבירו לכם כל מה שרציתם? מצוין, זו כבר נקודת זכות לטובת החברה הספציפית. לא תמיד זו אינדיקציה להמשך הדרך, אבל זו התחלה טובה.
  • העברת האתר מהאחסון הקודם ללא עלות – חברת אחסון אתרים טובה תציע לכם להעביר את האתר שלכם אליה ללא תשלום נוסף.
  • אבטחת מידע – אחסון אתרים מאובטח הוא פרמטר חשוב מאוד בבחירת השרת לאתר שלכם. איומי האבטחה על אתרי אינטרנט רק הולכים ומתגברים, וכדאי למזער אותם כמה שיותר. בדקו מה מציעים בחברת האחסון – האם יש סריקת וירוסים? האם מובטח טיפול בבעיות אבטחת מידע? האם יש פיירוול בשרת?
  • דגש על גיבויים – תקלות בחברת אחסון אתרים יכולות להתרחש (אם כי תקלות חוזרות ונשנות הן נורת אזהרה משמעותית). אחד הפתרונות הטובים ביותר לתקלות הוא גיבוי. לא משנה מה קרה לאתר, אפילו אם הוא נמחק לגמרי, גיבוי שבוצע ונשמר נכון יכול להחזיר את האתר לאוויר תוך דקות ספורות. חברת אחסון אתרים רצינית תשים דגש על נושא הגיבויים ותנהג בשקיפות, תוך שהיא מסבירה איך מבוצעים הגיבויים, כמה זמן הם נשמרים והיכן.
  • מגוון חבילות אחסון – חברת אחסון טובה תציע לכם מגוון חבילות אחסון, שיכולות להתאים לכל צורך – מאחסון שיתופי זול לאתר קטן ועד שרת וירטואלי פרטי לאתרים גדולים ומפתחי אפליקציות.